fredag 15 april 2011

solen!!!

tänk så bra allt blir så fort den stora gula visar sej. d e underligt. helt plötsligt så är allt bara varmt, skönt å hur härligt som helst! hoppas att den stora gula e här för att stanna den här gången.

idag har vi varit till öppna m carro å vilhelm. teodor fick måla en äggkopp som hans pappa ska få när han kommer hem. jag gissar på att han kommer att bli glad. och rörd. d skulle jag ha blitt!

igår var vi t centrum å handlade i sällskap av carro å vilhelm. teodor fick en finfin vårjacka, ett par mjukisbraxor, 2 dräggellappar å jag fick 3 par trosor.
vi lunchade sen på massagotti å sen tog vi bussen t erikshjälpen i spånga. fyndade lite barnböcker, några pocket å ett spel. man kan göra riktiga kap där om man har tur å d e ett av få ställen där d fortf e billigt.

roggan å jag firar vår första bröllopsdag i morrn. tänk att d redan gått 1 år! vi ska dock fira i afton istället eftersom vi far t köping i morrn. har gjort en stor chansning vad gäller present t roggan. vi får se om d blir ros eller ris...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Bra tips om Erikshjälpen! Jag är på jakt efter lite böcker som Fina kan tugga på, får försöka ta mig dit nån gång när jag har bilen hemma.

Anna H sa...

STORT GRATTIS till bröllopsdagen - tänk va tiden går fort. Snart har väl vi oxå varit gifta ett år!

För övrigt gillar jag Teodors mössa skarpt - moln rules!

KRAM ANNA