onsdag 12 januari 2011

busväder

jag å teodor trotsade busvädret å begav oss in t city där vi träffade linda p. vi lunchade på hurry curry. lite väl starkt eftersom jag ej va sugen på starkt. tycker nog att de borde skriva om maten e stark el ej. men d e jag d...
prommade sen runt i busvädret. fick tillfälle att testa nya regnskyddet t teodor. d gillades. han satt som i ett litet platstält. "the boy in the bubble"..hihi...

fikade sen på waynes på drottninggatan å sen bidde d hemfärd. var hemma vid halv 3 å trodde då att lilleman skulle sova eftermiddag men icke. klockan e nu tio över sex å han har bara sovit förmiddag idag. e d en förändring på g?

i morrn får jag uppsalabesök, då kommer sandra å signe å hälsar på. ska möta dem på station vid halv 11 å sen ska vi promma lite. hoppas då att väderleken e lite bättre. snöslask går fetbort!
få se om ja kan spendera lite av mina presentkort. hittade 2 linnen idag men jag köpte dem utan att prova (aaaldrig bra) å när ja kom hem å testade dem så va d bara å inse att de får fara tillbax t butiken i morrn, tyvärr. tjocka ullis, d e jag d! :(

indiska har halva reapriset men där har jag inga presentkort...buhu...köpte mej dock en finfin fönsterprydnad för endast 15 pix. almost gratis.

over and out.

Inga kommentarer: