fredag 14 januari 2011

trötter - igen

lilleman glömde snabbt d där m att bara vakna 1 gång per natt. nu e han tillbax på 2 ggr per natt. igen. å jag e tillbax till att va en trötter. igen. att d ska va så svårt att somna om när man matat honom?! man tycker att man borde vänja sej efter snart 10 mån, men icke. (man man man, svenskaläraren skulle sätta ut många röda markeringar...hihi)

pappa å farmor har varit här å hälsat på idag, de for för en liten stund sen. jag bjöd på lunch å farmor hade m sej nybakt sockerkaka. supergod! fattar inte hur hon kan få dem så saftiga?! mina sockerkakor (de få ggr jag bakar dem) är eventuellt liite saftiga direkt då de kommer ut ur ugnen å sen blir de till tegelstenar...

i morrn ska ja å jess på musikal; "leva livet". ser mkt fram emot d! vi ska äta på friday´s innan. har spanat in en pastarätt på nätet som låter smarr å en mumsig efterrätt. ska bli sååå skönt m egen tid oxå. å att få prata, fnittra, skratta å skvallra lite m jess så klart!

d har varit riktigt riktigt grått idag men nu e d plötsligt liiite ljusare. inte så stor idé för solen att försöka sig fram nu, klockan e ju över två. try it again tomorrow istället!

önskar att lillen kunde somna en halvtimme men ja tror att han kommer att hoppa ö em-tuppluren idag med. han har ju bara sussat på fm de senaste 2 dagarna. jag e dock så trött att ögonen går runt i skallen på mej. skulle sååå gärna få vila ett tag.

har fortf ont i axlarna å nacken oxå. d har suttit i hela veckan. lika bra å gnälla ordentligt när man ändå har chansen...hihi...

Inga kommentarer: