måndag 17 januari 2011

skrattar dubbelvikt

jag e inget fan av katrin zytomierska men halkade in på hennes blogg å läste detta. skrattade så jag grät.

Jag ska just göra natt. Jag läser lite på resumé och dagens media och AB och sånt bara. Jag ser en artikel om att Kissie är arg på kanal 5. Jag klickar på artikeln och sen vidare in på hennes blogg och mitt hjärta stannar. Vad har hänt? Vad har hon gjort? Hon ser ju ut som en seriefigur. Som en smurf ser hon ut. Varför? Har hon blivit beroende av att operera sig? Varför är det ingen som säger till henne att sluta? Är hon galen? Är det photoshop? Förvandlar hon sig själv till en smurf i photoshop för att provocera. Lyckat i så fall. Lyckat som fan. Jag blir helt förskräckt. Är inte flickebarnet i tonåren? Om hon ser ut så här vad kommer då att ske med hennes ansikte och kropp om bara några år? Hon kommer ju att förfalla. Vad är det som hon har gjort med sig själv? Är det restylane? Fyller hon ut sig själv för att se ut som en blåsfisk?

Är jag lurad? Skojar hon med den här bilden eller ser hon ut så här? Finns det någon som har sett henne i verkligheten? Finns hon? Hon ser fiktiv ut. Vad gör hon? Mer än att demolera sig själv.
(bilden är från kissies blogg)

Inga kommentarer: