måndag 17 januari 2011

ett nytt försök...

..att ta sej till öppna förskolan i grimsta. tror att jag hädan efter ska kalla d för stängda förskolan. vi har verkligen otur m våra turer t öf. vi gick ist hem t carolin å där kunde teodor å vilhelm leka å d gjorde d å hade såå skoj! vi ska göra ett nytt försök att besöka en öf på fredag. då ska d väl ändå va öppet!?

annars; d e halt å blött ute, varmt å ganska varma vindar. önskar att d kunde va så nu så vi slipper snön. men d e ju bara januari så d e väl för mkt att hoppas på.

postade den där inbjudan jag lovat att göra i lördags så ev kommer den fram t mottagarna idag. få se va d tycker. d va ganska svårt att få m all text utan att d såg kluddrigt ut. testade alla möjliga stilar å till slut blev d 2 av de enklaste. roggan va med å tyckte till. vi får se vad de tycker som ska ha den.

klockan har verkligen rusat iväg idag. upptäckte just att den passerat 4. då dröjer d inte asalänge innan min man kommer hem. jag har tatt fram fisk för jag tänkte göra fiskgratäng till mej å teodor. få se vad roggan vill ha. tror icke att ja kan lura i honom nån firre...tyvärr.. ;o)

Inga kommentarer: