torsdag 12 maj 2011

aj aj aj

gårdagen e som i ett töcken. hade huvudvärk när jag vaknade å den eskalerade under dagen. halv tio hade vi tid på bvc. tio i tio kom bvc-sköterskan å då va ja så där lagom nöjd. skulle sen träffa mia å jossan å de väntade på mej å teodor så nån sen bvc-sköterska hade ja inte tid med. inte lust m heller för den delen. (att d sen visade sej att anledningen till att vi va där inte va så viktig gjorde ju inte mitt humör bättre)

prommade sen t blackebergs öppna förskola å på vägen dit tilltog huvudvärken å väl där satt jag i en soffa tills d va dax för teodor å mej att äta. sen gick vi hem å tack å lov så höll han sej vaken tills vi va hemma i trappen så jag kunde vila då han sov.

när roggan kom hem va huvudet explosionsartat så vi åt mat, nattade den lille å sen halvsov jag i knät på den långe. klockan nio stöp jag i säng å då frös å svettades jag om vartannat, halsen var tjock å jag mådde prutt. vid elva vaknade den lille å pekade mot köket. han fick en flaska välling å somnade sen direkt. då mådde jag pyton å fick gråta en skvätt innan jag oxå slocknade igen.

i morse vaknade jag då roggan gick men låg kvar för huvudet gjorde fortf ont. teodor vaknade tjugo i 8 så jag fick en liten stund för mej själv.

dagen har gått i huvudvärkens tecken å teodor har gnällt som en tok. ingen bra kombo. vi skulle ju ha farit på utflykt t skansen m åsa å josefina idag men d fick vi skjuta upp t en annan dag.

på eftermiddagen gick vi ut en sväng t lekparken. där lekte teodor å knallade runt lite solokvist å jag kunde "slappna av" lite. inne så ska han bara sitta i knät el bli buren. e såååååå trött i kropp, huvud å axlar.

teodor slocknade i 45 min när vi kom hem så vi får väl se hur länge han e vaken i afton....länge e ja rädd...

i morrn e d fredag - HURRA! då ska roggan hänga m en sväng till öppna i centrum å se hur jag å teodor har d på dagarna. jag hoppas hoppas hoppas att huvudet e bättre då å att tjockheten i halsen e borta då.

Inga kommentarer: