måndag 9 maj 2011

Vilken dag!

Jag å Teodor prommade t centrum vid niosnåret. Där köpte vi korv å kartoffelsalat, mötte sen upp Eva å Sigrid å gick m dem t deras kolonilott bakom Hässelby slott. Efter en stund kom även Mia m hennes två bruttor Beata å Cornelia. När sen grillen var igång så kom även evas fru rika å då åt vi å njöt av d ljuvliga vädret. Teodor strosade runt å plockade m allt som gick att plocka med.

Vid tvåtiden tackade vi för oss å gick t centrum å din sko å där blev Teodor lycklig ägare t ett par fina sandaler.
Vi prommade t vår lekplats å var kvar där tills den långe mannen kom hem. Då knatade vi in å åt köttabullar å mackisar.

Nu e uret strax e åtta å jag försöker lär mej hur denna iPad funkar...
Teodor sussar å jag e lite hungrig. Kan jag månne få den långe att fixa ihop nåt smaskens???

1 kommentar:

Unknown sa...

Låter härligt! Vi har softat här hemma, 22grader i skuggan gör både mig och skruttan ganska möra ;)
Kul med iPad! Funkar det bra?