söndag 15 maj 2011

uschi-buschi

den förfärliga torsdagen slutade m att teodor fick magsjuka. d va sådär skönt efter en dag m huvudvärk. så klart va d mest synd om den lille...
han har piggat på sej nu men aptiten letar vi fortf efter men den kommer väl så småningom. jag å roggan klarade oss denna gång, jag blev å är fortf lite risig i kistan men hellre d än kräkningar!

tyvärr så skulle jag ha haft de fina v-åsbruttorna hos mej igår kväll men m magsjukebaciller i lyan så fick jag ställa in. flickorna styrde om å tog d hos emma i v-tuna ist. kul för dem å trist för mej.

vi såg lite av esc igår. azerbaijan vann tydligen å sweden kom trea. grattis eric saaaaaaade!

idag har d regnat å roggan har grejat m sladdar å musikprylar hela dan. jag å teodor har lekt å vid 2 (skitsent I know) så slocknade lillfisen. få se hur länge han sussar. när han vaknar ska vi bege oss t kista galleria. den långe har inte varit där nån gång å d e inte så kul å sitta inne en hel dag så då får d bli en liten utflykt inomhus.

har fortf inte lagt över bilder från kameran. få se när jag får tummen ur...

teodor vaknade förresten vid halv 4 i morse å när uret va halv 5 sov han fortf inte. då gav jag upp å la honom mellan oss. då slocknade han på 2 röda. där sov han som en stock till halv 8! jag å roggan vaknade till en gång av att han låg å gapskrattade. d bara gurglade ur skratt ur den lilla kroppen! underbart!

Inga kommentarer: