söndag 1 maj 2011

Gullis-info

Jag hittade en skoj lista på Åsas sida så jag lånar den lite.

Skor: Älskar allt vad skor heter! Gärna Reebok Hi Freestyle i galna färger å mönster.

Sneakers: Mina favvo e ett par färgglada Adidas.

Jeans: Mina jeans har jag vuxit ur. Egentligen e d nog fukten i garderoben som förminskat dem...

T-shirt: Skulle jag vilja ha fler av.

Underkläder: Mina behåar ger mej just nu inte mindre än 4 boobisar. Kan kanske behöva inhandla nya. (eller bli lättare på vågen...)

Väska: Har ett dubbelt överskåp vars dörrar bågnar av innehållet dvs min väsksamling...men man behöver alltid en till...

Plånbok: Finfin börs som jag fick då jag fyllde av Västeråsbruttorna.
Solglasögon: Har ett par som ligger oanvända. Då jag har linser vill jag slippa ha nåt på snoken..

Klocka: Har en fullsmockad skokartong och ja, jag använder alla. Matchning is my middle name.
Smycken: Har miljoners miljarders med juveler men just nu blir d bara klocka eftersom lilleman drar å sliter i allt.
TV: En i vardagsrummet å en i sovrummet.
Mobiltelefon: Nokia. Punkt.
Dator: Inköpt förra året efter att min gamla kraschade. Har även en nyinköpt Ipad.
Lotion: Nivea is da shit!
Deoderant: Stick av alla de slag.
Tandkräm: Fräschheten gillas.

Schampoo/Balsam: För det mesta Head and shoulders för att jag icke vill ha mjäll.

Tvål: Family fresh for the whole family.

Parfym: Min favvo e Armani She.
Mineralvatten: Bubblar.
Vin: Rött e smaskigast. Rosé å vitt e läskande en sommareftermiddag.
Drink: Fidel Castro, Mojito e smarriga drinkar men favvon e nog en gammal hederlig GT.
Bröd: Ätes varje morgon.

Mat: Är livet! (tyvärr så blir man tung på vågen...)
Glass: Jag föråt mej på Marängswissglassen under graviditeten (en halv ask varje kväll...)en en 88:an kan slinka ner en varm sommardag.
Godis: Är inte så förtjust i smågodis nu för tiden. Yoghurtgodis går an.
Säng: En hård och skön dubbelsäng.

Magasin: Mama-årsprenumeration å snart kommer en provpren på Amelia. Få se hur den e.

Inga kommentarer: