onsdag 4 maj 2011

öppna

i förmiddags prommade vi till blackan, köpte en smarrig pastasallad å sen vidare t öppna. träffade eva å mia där å teodor lekte som 17. åå va han gillar att träffa andra barn! d e så skoj å se.

vid lunchtid blev han trött å likaså beata å sigrid å vi tog våra knyten i vagnarna å de slocknade alla 3 ganslka snabbt. vi prommade till ö&b å efter d tog jag å eva en fika på massagotti. sen bidde d handling på coop.

hemåt m matvaror å teodor å jag slängde i oss lite näring. mötte sen upp carro å ville utanför oss å så tog vi sällis t coop i vinsta.

när vi kom hem därifrån så va d dax för kvällsmat å sen lekte vi tills han gnydde lite, fick välling å slocknade på sjuslaget. 
vi lekte å jag jagade honom å han bara bubblade av skratt. när jag nästan fick tag i honom så skrattade han så mkt att han nästan kiknade. ljuvligt skratt!


nu sitter jag m hätta å m slingmedel i håret. få se hur resultatet blir...

roggen e på konsert i afton så den här frugan e gräsänka. d ska firas m en nu sorts tacochips...hihi

Inga kommentarer: