onsdag 2 juli 2008

Aj aj aj

Har haft en rätt fin dag. Diskussion m min a-lagsledare som inte riktigt gick som jag ville men the discussion va ok så jag e nöjd. Hon e bra.
Fortsatte städandet å d e nu nääässstan så att man kan se att d börjar hända saker i röran...puh!

Efter jobbet for jag in t stan för att möta my old friend Lola. Vi pluggade ihop på gymnasiet å höll sen kontakt när vi båda bodde i Västerås. Sen flyttade hon till den kungliga hufvudstaden å sen vidare upp till Umeå. Nånstans där tappade vi kontakten. Så för ca 2 veckor sen hittade hon mej på Facebook å d va en happy nyhet!
Idag träffades vi alltså inne i stan å vi tog lite att käka på John Christie eller vad tusan d heter. D va iaf urusel dämpning i taket så d va inte direkt tyst därinne.

Hur som helst, d va trevligt å prata lite om skolan å skvallra lite om gamla klasskompisar. Vi bestämde oss för att se en Parkteater ihop i sommar.

När jag kom hem höll jag på å krevera pga av min stackars högerfot. Den värkte å gjorde sååå ont. Tog av mej skon i hissen å när jag skulle göra rent så kunde jag trycka ur en halv deciliter var. Gult. Asaäckligt!! D blir en liten tripp t farbror doktorn tomorrow...ajajaj...

Inga kommentarer: