torsdag 17 juli 2008

Rrrrrrrrrrrrr..........

Torsdag. En dag kvar t semester. Nice! Har liiite träningsvärk e gårdagens arbete i min lilla lya. Hyllan e på plats. Soffan e på plats. Slagbordet e på plats. Pappi ringde i morse för å få måtten i hallen ty han ska snickra ihop en hylla som ja ska ha där m skor å annat smått å gott. D kommer å bli hur mkt förvaring som helst! Jeeej!!
Ja mailade J´s syster yster idag för å hör om hon hört nåt från the big apple. Ja va ju helt uppe i snickrandet å packandet så ja helt å alldeles glömde ringa å önska J å J en ab fab resa. Illa av mej, I know. Brukar ju ha stenkoll...
Hur som. Ja fick iaf veta att min J hade glömt mobilen men att hennes j hade sin m sej. Sagt å gjort, ja messar å precis när ja klickat på sänd så plingar d till i min mobil. Då e d min J som sitter i Central park å säger hej. Kusligt att d ofta blir så. Att vi messar i exakt samma stund...

Tankarna flyger åt höger å vänster fortfarande. Jag ska nog va glad att d e X antal mil mellan oss annars tror ja att d hade varit ännu jobbigare. Vill vara DÄR hela tiden. Ingen annanstans. But only in my dreams.

Har just kollat på Mamma Mia. Jisses en sån ab fab film!!! Ja bara ääälskar när de helt plötsligt brister ut i sång! Varför e d inte så in real life?? Så mkt skojigare d vore...

Nu vräker regnet ner utanför fönstret. Ja glömde köpa en ny utomhustermometer idag. Hmm... I morrn.

Inga kommentarer: