måndag 7 juli 2008

Multitalanted, that´s me!

Har just njutit av en ursmarrig ceasarsallad tillagad av undertecknad. Mkt nöjd om jag får säga det själv. Å det får jag ju!

Vädret har inte varit på min sida idag. Regn är inte min grej. Min smäckra (?) lekamen vill ha sol sol sol! Får hoppas att det blir lite gult sken tomorrow.
Pratar just med lillebror Fredrik å han undrar hur jag kan blogga samtidigt som jag pratar i telefon. Jag e vällan quinna å kan göra 2 saker at the same time!!!

På jobbet var d lite same same som förra veckan. Man kan iaf säga att jag å Ullis kan d där m att städa å rensa!! Jag tror att vi nu har passerat 20-strecket då d gäller att kasta stooora svarta sopsäckar. Puh!
I morrn blir d dock lite välbehövlig paus. Då ska vi nämligen fara på utflykt till Fjärilshuset vid Hagaparken. Hoppas vädergudarna e på vår sida då... Vi har utflykter inbokade tisdag, onsdag å torsdag å d vore ju very nice om vi fick sol å blå himmel..

Nu ska jag läsa vidare i min chick lit. Lite skönt tidsfördriv innan Durham County börjar. Ja jag har fastnat i ännu en serie....

1 kommentar:

Towe sa...

klart man kan göra saker samtidigt! jag bloggar, kollar på Tv och äter en muffins samtidigt.. känn på den :D
/Towe