torsdag 31 juli 2008

Äntligen tordag!

Torsdag. Hade tänkt sussa lääänge idag men vaknade strax e 7. As usual. Ganska bra i å för sej för nu har ja plockat undan en massa skrot, dammsugit (till mina grannars stora glädje?!) å fått i ordning lite mer i min nya finfina hylla! D gäller å va effektiv..hihi

Upptäckte att jag flagar som 17 på ryggen. D bidde ju små nasty blåsor i förrgår, efter min totalt orutinerade solning nere i Apelviken UTAN solskydd, å de har nu övergått i flagning. Kommer å bli supernajs i eftermiddag när jag ska ha min rosaröda klänning som e bar i ryggen..NOT!

Hur som, längtar som en tok efter em å kvällens schlager på Europride i Tantolunden. Ska bli skoj å se hur mkt folk d e i år. Om d e mer än andra år eftersom d e Europride. Återkommer med rapport.

Inga kommentarer: