lördag 19 juli 2008

..hela dan får hon arbeta, hon får jobba hon får streta..

Första dan på min semester! JEEEJ! Har tagit sovmorgon å har nu börjat tvätta å ska sen packa inför min å Jellas lilla roadtrip som startar på måndag. Ska bli urkul. Få se var vi hamnar...

Var i stan hela em igår m Hellie. Lite shopping (köpte mej en härligt somrig topp i orange, aprikos å rosa med knappar i ryggen), promenad å uräcklig mat på Fridays vid Kungsan. Sååå himla oätligt. Ska never again äta där! Blä!

Har inte hört nåt mer från J men jag tror att de lever la dolce vita, så jag e inte worried. I miss her iaf!

Skulle ha träffat lillen idag för en GOD bit mat men han e busy hela dan m Pridemöten så han tar banan ut t förorten i morrn ist å hälsar på sin bästa syster! Få se vad han tycker om min nyinredda lilla lya...

Dax att gå ner in the laundry room. Baj.

Inga kommentarer: