lördag 31 december 2011

årskrönika 2011

året började med januari månad. hihi. jag å jessica va å såg "leva livet" på china å den innehöll mkt skoj musik. vi inredde teddy rum m nya barnmöbler. jag å teddy umgicks ganska mkt m caroline å vilhelm å vi sprang runt på olika öppna föskolor.


i februari va jag å roggan på "sugar" på oscars. jisses en sån urusel fars! tvi tvi tvi. februari va oxå månaden då vi alla 3 fick magsjuka. samtidigt... jag å jessie va på göta lejon å roades där av "romoe å julia". testade jamaikansk mat för första gången, sött å gott.


i mars inledde jag mitt jobbsökande å fick gå på några intervjuer. fastnade på beckombergaskolan å i slutet av mars skrev jag på anställningspapper. jag va t cirkus där jag såg mia skäringer tillsammans m anna å hennes familj. jag å roggan va på berns å såg "ljust å fräscht" m lindström å schyffert. den 23 mars fyllde vår solstråle 1 år. galet så fort 1 år kan gå! anna å robert hade bröllopsfest i slutet av mars å där var vi så klart!


16 april firade vi vår fösta bröllopsdag. kändes fint! 28 april sog teddy ut sin ena framtand å panik var bara förnamnet...



maj inleddes m en premiärcykling m teddy bakpå. i mitten av maj var pappa barnvakt t teddy då jag å roggan for t london på en liten weekend. lovely!


i juni fick vi plats för teddy hos dagmamma. midsommar firades hos lillis å zeke i vallby.






i juli for vi t skärplinge å hälsade på heli å anders. ett besök på furuvik hanns oxå med. jessica å johan fick en liten agnes. vi for t spillersboda på loppis m stephan å susanne. vi spanade in prideparaden å cirkulerade lite inne på området som i år var i kungsan. fick ett litet diskbråck som inte gjorde så liiiite ont....



.

sista helgen i frihet, dvs helgen innan jag avslutade min mammaledighet för att börja jobba, så for jag å roggan t paris på tu man hand. jag blev sååå förälskad i den staden!








i september blev min man officiellt gubbe...hihi... 50-årskalajset ägde rum på ögir i köping.



i oktober fick vi besöka astrid lindgren m ett magsjukt barn. hu!


november var en händelserik månad. den innehöll 40-årskalas, lena ph på cirkus, MAMA-dagen på berns, tjejträff hos mej, döden i grytan m roggan, brunch, min födelsedag. jag blev oxå tröttare å tröttare å argare å argare.


december startade m att jag blev sjukskriven å så fick jag antidepressiva. kändes bra efter en minst sagt jobbig höst. jag å roggan var på stadsteatern å såg "hair". julen firades i köping hos pappa å nyår, ja d e d ju idag, skall firas hemma hos oss på tu man hand sedan teddy somnat. vi skall mumsa lite ost å korvar t förrätt å sen kommer oxfile m hemmafriterade pommes. blir nog mumma!


när man går igenom ett år så inser man va mkt man egentligen gör. alla dagar fylls ju på nåt sätt å rätt som d e så e d ett nytt år.
avlutar m lite tankar å förhoppningar inför kommande år, år 2012.
jag ser fram emot att bli mitt gamla vanliga glada jag, jobbar vidare m d.
vår goding blir 2 år i år å d händer så mkt runt honom hela tiden. d e så skoj å se va han lär sej snabbt å hur han hela tiden utvecklas.
carro å magnus ska få sin efterlängtade goding i april, ser mkt fram emot d! misstänker att bebben kommer att va brun m turkosa inalsg...hihi
jag ska på dirty dancing i mars. d ska bli galet skoj! en favvofilm på scen. vi får se hur d blir.
sommaren e fortf öppen. vi har pratat m gotland å västkusten. få se vilket vatten d blir.
hösten e oxå ett öppet kort än så länge. få se va livet har i beredskap för oss.
jag hoppas iaf på ett lyckligt år tillsammans m min fina familj å att vi får uppleva lots of skojiga saker. om jag har tur (å ork) så kanske jag blir lite lättare på vågen...

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: