onsdag 7 december 2011

onsdag

roggan säger att jag snarkat vilket borde betyda att jag sover?! känner mej dock inte utsövd. tröttmössa e vad jag är.

lämnade teddy hos dagmamman i morse å sen tog jag mej en promenad i regn/snörusket. kallt å ruggigt men skönt efteråt. ville rensa hjärnan lite men hur stänger man av en del tankar? tankar som bara snurrar runt å som inte gör nåt gott.

efter ihärdigt ringande så kom jag till slut fram till psykologen idag på hennes telefontid. eftersom jag varit hos henne förut (i oktober förra året enligt hennes noteringar) så fick jag en tid relativt snabbt, annars hade jag fått vänta läääänge. nästa torsdag ska jag dit å få vädra mina tankar lite.

1 kommentar:

Karin.. =) sa...

Ja men det är ju sååå snyggt! =D Synd bara på att det är döjobbigt att ta bort glitternagellack.. Annars skulle jag glittra för jämnan! =D
Ikväll kommer ett tips om en annan snygg glittrig kombo! Ny favvo!