tisdag 6 december 2011

sickwritten

ett nytt ord, vassegoda!

gjorde ett tappert försök att få tag i psykologen idag på den, håll i er nu, TJUGO minuter långa telefontoden. jag ringde inte mindre än 86 samtal!! jo så va d. mobilen e nämligen så duktig så den visar hur många ggr man ringer till ett å samma nummer å d bidde alltså 86 ggr. behöver kanske inte säga att jag inte kom fram?? d e bara på´t igen i morrn, då e d telefontid i hela 30 minuter. då ska jag ha bättre tur. jag ska!

min chef ringde på fm för att höra hur jag mår. känns fint för både kropp å själ att folk bryr sej om. lillebror ringde oxå å bifogade ett gäng kramar i samtalet. *varmikroppen*

nollgradigt ute. ritkigt bitig kyla. värre lär d blir då temperaturen ramlar ner under minusstrecket... man kanske skulle önska sej lite snö så d blir lite ljusare? ljuscaféet?! var låg d nu igen? ska kolla upp det nu!

å nu har jag kollat. stängt pga höjd hyra å försämrade hyresvillkor. så står det på deras hemsida. typiskt.

Inga kommentarer: