måndag 19 december 2011

humörsvängningar

å hej va d går! hinner knappt med mina humörsvängningar själv, hur ska då omgivningen kunna det? känns väldigt frustrerande emellanåt. att jag inte kan styra mitt humör, hur jag mår eller hur jag beter mej. lite fjortisvarning på nåt vis.
fredag och lördag sög rejält. vaknade båda dagarna och allt kändes bara fel och skit. hade helst velat dra täcket över huvudet och bara gråta men livet är ju inte så enkelt. det finns alltid måsten och vad blir egentligen bättre av att slösa bort en dag?
vi var till uppsala och sunnersta i lördags där vi var med på agnes dop. d va ett fint å lättsamt dop å d va mys att träffa jessica å hennes fina familj, d e ju bara d att när jag har dessa pruttdagar så känns d som om att jag står utanför å tittar in å dit kan jag inte riktigt nå. svårt att förklara å även svårt för mej att förstå. jag kan va med i diskussioner men är ändå inte riktigt närvarande och skrattet når inte ögonen. känns som om att jag "låtsasskrattar".
i eftermiddag ska jag till läkaren igen, få se vad min "dom" blir.

Inga kommentarer: