måndag 12 december 2011

bloggare

halkade av en slump in på annika marklunds blogg. d e författaren liza marklunds dotter å man kan verkligen se att skrivandet gått i arv. annika berättar om att hon fått cancer å just nu e d väldigt oklart om hur pass allvarligt d är. hon skriver gripande å omfattande å har ni en stund över så kika in på hennes sida å läs. http://www.accordingtoannika.com/

man kan ibland fastna i surfandet på nätet å man kan hitta både d ena å d andra. d finns många intressanta å skojiga bloggar, lika många trista finns d oxå... undrar vad folk tycker om min? fast jag skriver egentligen inte för att folk ska ha nåt kul, spännande el trist att läsa, för min del så funkar bloggen som en ventil där jag kan skriva av mej min ilska, min ledsamhet, min lycka, ja i princip allt som rör mej, min familj å min vardag. kanske lite för utlämnande ibland men då får d va så.

Inga kommentarer: