måndag 2 november 2009

första dagen vecka 45

å så vare måndag igen. vaknade rätt tidigt å har pysslat lite grann å sen tittat lite på tv. d e knasigt så snabbt man kan fastna i "våra bästa år".... å d e ju inte ens bra!

har just ätit paj som var kvar från yesterday. lika gott idag.

har sorterat tvätt inför morgondagens tvättid. jag blir gräsänka tis-tors (min långa älskling far t sveriges baksida m jobbet) vilket innebär att ja måste ta hand om tvätten..blä! jag å tvättstugan e INTE friends. inte alls faktiskt. men men nu e d bara att bita ihop å ta tag i d hela å eftersom ja slutar 5 å tvättiden e kl. 5 så får ja förbereda sorteringen idag. ja jag vet. jag är clever!!!

har lite ont i huvudknoppen men ja tog en liten alvis för en stund sen å ja tror minsann att den e på väg att göra sitt jobb. hoppas d för snart e d dax för mej att gå till mitt jobb å göra mitt jobb... ;)

Inga kommentarer: