tisdag 3 november 2009

tisdag kväll

tvättar. ja ni läste rätt. eftersom ja nu e gräsänka ett par dar så faller det på min lott att tvätta. tyvärr. inte min favvosysselsättning sen ja flyttat till ett hus m världens sunkigaste tvättstuga. kan få vems humör som helst att dala. lååångt ner. som tur e så hade ja ingredienser till en macka m skagenröra, rom å röd lök å god mat gör mej glad!!!

man ska inte ha flip-flop på sej i november. det kände jag nu när jag gick ner till tvättstugan. burr!

pappa ringde just. mamma hade varit mkt piggare idag. han hade oxå fått prata m helena, överläkaren, å hon berättade att det inte finns nån sjunt, att de ska minska morfindosen from i morgon, att hon pratat m uppsala å att mamma kunde vara snurrig å knasig i knoppen i upp till 2-3 veckor efter ingreppet i huvudet. det tar tydligen så lång tid för trycket att minska. det var mkt skönt att höra å den infon skulle jag ha velat haft för länge sen.

Inga kommentarer: