fredag 19 februari 2010

ännu en snöig fredag

så har jag tråcklat på mej mina sprillans nya och otrrrrrooooligt sexiga stödstrumpor. hoppas att de hjälper och att fossingarna inte känns som runda klumpar i afton..

det har snöat i natt. igen. tydlige så ska det kunna bli upp emot 2-3 dm innan den här helgen är över...vill inte ha med snö! varför är det ingen som lyssnar???

ska äta fabruaribuffé med min sambo idag. hoppas att det är lika smarr smarr som förra gången.....

2morrow ska jag fara till västerås och där plockar madde och marie upp mej och sen styr vi kosan mot hufvudstaden. vi ska ha tjejträff hos fröken emma i morrn eftermiddag ute i vallentuna. ska bli skoj! en liten shopping runda skall hinnas med i city innan vi beger oss ut till den avlägnsa, mycket avlägsna förorten....

patrik kommer till buying idag och på em ska jag hänga med honom och pappi till ikea i västerås. lillen ska inhandla lite prylar till lyan inför inflyttningsfesten han ska ha. för en gångs skull så behöver jag och min långe man inget från ikea men det skulle ändock förvåna mej mycket om jag kom hem tomhänt... (hoppas att roggan inte läser detta..hihi...)

dax att torka barret. ;O)

Inga kommentarer: