onsdag 17 februari 2010

nästa inköp

ett par stödstrumpor. snyggt som 17 är det. inte.

5 kommentarer:

linda sa...

sexigt värre:-))
ett måste nu kan jag säga..de är så att man måste sätta på sig dom direkt man går ur sängen..men det är så gudomligt att ha dom på om man ska stå mycket en dag..
jag säger bara..svalt och skönt med snö:-)jag doppar nämligen händerna i snön ofta och även ställer ut fötterna ibland i snön när jag är hemma:-))gud så man förändras..har nyss avslutat en bok med lill tjejen..(hon är 6 år)Hur ett barn blir till..(tecknad version)massa frågor kan jag lova..:o)där är det mycke om vad som händer med mammans kropp..
Lycka till..kanske ses en dag..kram linda

Ullis Gullis sa...

ska köpa ett par idag hade jag tänkt. synd att d inte finns stödhandskar oxå..händerna e som ballonger...hihi...
ja vi får väl se till att springa på varann med barnvagnarna sen.
kram på dej

linda sa...

ja eller en hel strumpa över hela sig..för man är ju som sagt svullen från topp till tå:-))
såg faktiskt ett par atödstrumpor i montern på lasarettet..tror man kan köpa dom inne på fotvåden där..randiga..lite roligare att ha än ett par hel svarta..kolla där..
kram Linda

Ullis Gullis sa...

jag inhandlade 2 par på apoteket idag, svarta. de var inte billiga..170kr styck för naturligtvis så var den billiga varianten (120pix) inte bra för just mina ben å fötter...
vad tog de för de randiga???

linda sa...

oj de var dyrt..Jag handlade via en kompis tror jag gav 80:-/st..Dom randiga såg jag inget pris på..kan kolla om jag ser nå pris när jag ska dit på måndag..ha en fin helg..
kram