tisdag 2 februari 2010

rätt skötbord??

insåg just, eller för en liten stund sen när jag skulle visa roggan vårt nya fina skötbord, att det inte alls är vitt. fast jag beställde ett helvitt. stommen är metallfärgad och själva liggrejen är svart med gröna kanter..... lusläste på kartongen men det står inget som kan visa på att innehållet skall vara något annat än vitt...
pappa fick verkligen vatten på sin kran, som det så fint heter. han blev nämligen mer än måttligt irriterad då vi var på babyproffsen för den tjej som expiderade oss var allt annat än ett proffs. hon var, som man oxå så fint brukar säga, tappad bakom en vagn.
man kan tycka att man skall kunna sitt utbud då man arbetar i en affär. man kan oxå tycka att man skall vara lite service minded. men det är ju bara vad jag tycker. fast jag brukar ju tycka rätt....
på bilden ser det ut att vara bajsbrunt med någon konstig grön kant. måste nog ta ett eget kort och lägga upp vid tillfälle.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fördelen är väl just att bajset inte kommer synas ;-)
Fast jag tycker inte den var så hemsk. Matcha med lite knallgröna handdukar å sånt så blir det kanon.

linda sa...

babyproffsen i västerås eller??där vet dom iaf inte vad service är..var i örebro för 1 månad sen och där fick iaf vi bra service..passade du på att få med dig en blöjhink gratis då??den verkar väldigt smidig..var en del annat smått och gott i oxå..tog hem våran för 1 månad sen men packade upp den häromdagen..om du inte har den så gå ut på babyproffsens sida och sen klicka på erbjudanden och då kommer det upp en länk med blöjhink..registrera dig och skriv ut sen är det bara att hämta..
ha de bra..kram linda

Ullis Gullis sa...

ja du linda, babyproffsen i v-ås skulle jag nog kalla allt annat än proffs. blir inget mer besök där. usch tvi och fy!!!

japp, hämtade ut en hink med praktiskt innehåll.