onsdag 24 februari 2010

Tjock-Ulla

blir gaaaaalen på mina svullna korvar till fingrar! är mer fumlig än vanligt och det vill inte säga lite.... och fötterna är som runda gammeldags stämpeldynor. det blir ju dock mjukt att gå men...nja, skulle hellre ha mina vanliga smäckra fossingar tillbax!

klockan slår snart 11 å då ska den här bruttan vanka ner i tvättstugan. skoj så det förslår! när tvättandet är klart så ska jag hem till moster B och äta lunch. det är i alla fall något att se fram emot. ett mål med tvättandet kan man säga... i vanliga fall gillar jag att tvätta men med den sunkiga tvättstuga vi har här så är det allt annat än ett nöje att få paltorna rena. första tvättstugan har precis rustats färdigt men jag är osäker på om vår stuga är näst på tur. hoppas hoppas hoppas...*håller svullna tummar*

Inga kommentarer: