lördag 20 februari 2010

snö snö snö blä...

och snön den vräker fortfarande ner. *morr* hur mycket kan det egentligen snöa? var ska all snö ta vägen? den får ju snart inte plats.

kondisfikade klockan elva och köpte sen finfina tygblommor till håret. var och spanade in en bilbarnstol på leksaksaffären. få se om vi ska hyra eller köpa....

har fixat till rullvagnen i badrummet som var överfylld med prylar och ting. sorterat lite barnkläder och rensat lite. en ganska effektiv eftermiddag bidde det!

frille var över en sväng och jag svirade om till frisör. han blev nöjd.

har just ätit varma mackor med tacoköttfärs på, mumma!
roggan har knatat över till herr nilsson och där skall boysen spela poker. själv ska jag njuta av en påse dillchips, dilldip och cola zero till melodifestivalen. kunde inte riktigt hålla mej, var in på nätet och tjuvlyssnade på kvällens bidrag. I´m sorry to say, men det lät lika jä*la illa som de 2 tidigare deltävlingarna....men men skall titta ändå. kan inte låta bli.

lite irriterad på min gravidtäppa...
lite irriterad på mina gravidsvullna fossingar...
lite irriterad på mina gravidsvullna fingrar...förlovningsringen ligger så fint på bordet och sitter inte på fingret där den ska vara...*morr*

2 kommentarer:

Towe sa...

Darin Ullis Darin. Älskar höjning, älskar hans skäggstubb och han kan faktiskt sjunga också :)

Ullis Gullis sa...

hm..är det så?? då får jag ta och lyssna ordentligt då om ett tag och inte bara med ett halvt öra. :O)