söndag 28 februari 2010

Söndag

har just sett moto moy i nyhetsmorgon. njutbart! ny skiva släpps på onsdag, skall inhandlas!

jag och roggan gluttade på mello igår och det var den bästa delfinalen. ja inte mycket till bedrift kan tyckas då de 3 senaste tävlingarna varit sämre än sämst!

jag är lite kär i neo...

jag önskar att jag kunde säga att fröken wahlgren var usel men låten var lite klämkäck och lite schlager så tyvärr...den var ok. (gulp! hoppas att ingen läser detta..)

py såg ut som ozzy. tragic!

den ljuse i lovestoned hade ett mycket obehagligt utseende. kan, om jag har otur, ge mej mardrömmar.

herr jöback levererade oxå, men det var väl väntat. en säker ung man.

skojigast var dock att dock-söta anna bergendahl gick direkt till globen. kul för henne! hon hade oxå aftonens sötaste outfit. hittade tyvärr ingen bra bild som visar hennes söta klänning och röda converse. jag får helt enkelt lägga in en bild på stackars sibel som kvällen till ära blitt av med en viktig kroppsdel... vem snodde hennesöverkropp undrar jag????? ja det kanske är elakt sagt/skrivet av mej men när man är sååå himla täppt i näsan som jag är, så är det inte så lätt att vara snäll och vänlig hela tiden...

tror inte att det blir så många knop för mej idag. känner mej svullen (dah!) och täppt och trött i hela kroppen (och det är ganska mycket kropp att vara trött i för tillfället).

roggan är ungefär på samma nivå. ligger i soffan bredvid med en varm vetekudde runt hals och nacke. han är lite skör. masserade hans axlar och rygg för en stund sen med mina svullna små korvfingrar så nu ser de ut som rejäla bratwurstar. ja minus vitlökslukten då...hihi..

tack och hej!

Inga kommentarer: