måndag 1 mars 2010

under isen

känner mej verkligen inte på topp idag. den här förb*^*^de nästäppan gör mej G A L E N !! eftersom snoken är igenkorkad så har jag börjat att snarka. vilket innebär att jag inte bara väcker mej själv utan roggan. han provade att sova med öronroppar i natt men det hjälpte inte.... känner mej verkligen inte som om att det är mycket med mej just nu.

vaknade oxå flera gånger av mardrömmar om mamma i natt och det blev bara såå jobbigt så jag fick gråta en skvätt.

roggan gav upp och for till jobbet tidigare i morse. om jag har dåligt samvete? gissa... kan inte va sååå himla kul att inte få sova och sen vara på alerten och jobba en hel dag.

dessutom så har jag fått ett hejdundrande ljud i öronen. det har jag inte haft sen jag opererade och tog bort brosk ur näsan. det betyder alltså att jag är totalt och alldeles igensvullen i näsa och öron. som tur var så hade jag rinexin hemma, vilket är avsvällande; så nu sätter jag allt mitt hopp till att det ger sej. det brukade bli bättre på 2-3 dagar så jag hoppas hoppas hoppas det.

Inga kommentarer: