onsdag 10 mars 2010

en solig onsdag!

så fantastiskt ljuvligt det är att vakna till ljudet av pippafåglarnas kvitter utanför sovrumsfönstret. och till det lite bakgrundsmusik; rogers morgonfjärtar... hihi...(hoppas att han inte läser detta...hihi)

idag skall jag ääääntligen klippa mej. insåg för ett par veckor sen att jag inte klippt mej sen första veckan i september förra året. det är ett tag sen. inte konstigt att håret börjat kännas lite risigt...

fin i håret skall jag sen iväg till bvc och lyssna till vobblarens ♥ ljud. ska oxå mäta magen och se hur mycket den växt på 2 veckor. sist hade den växt 1 cm. jag vägde mej inte sist så det ska jag nog göra idag. det är inte ofta jag ställer mej på vägen frivilligt men nu är det ju lixom lite mer legitimt att öka i vikt...

sen blir det lunch med min fina sambo. han var sugen på kinakäk så det blir nog ett besök på kirin.

efter det skall jag ta en promenad i solen och även göra ett babyplagginköp. skall snart hälsa på lilla leo, längtar som en tok, och då kan man ju inte komma tomhänt!

Inga kommentarer: