torsdag 11 mars 2010

Jaha

så var en torsdag nästan till ända. lite halvjobbig dag. förkylningen/nästäppan tar på krafterna och sen har det varit mycket och många tankar som snurrat runt. på sätt och vis saknar jag mamma mer och mer för varje dag som går. ibland känns det som om att det sjunkit in att hon är borta på riktigt men ibland känns det som om att "nu räcker det, hon ringer nog när som helst". svårt att greppa. jag vill inte acceptera att jag aldrig mer kommer att få träffa henne. det tanken gör för ont.

jag och pappa har varit till västerås för att spana in en spis. igen. ringde till spisstället och de hade en 70-spis kvar. sagt och gjort, vi for dit men det var inget för mej. snubben i butiken lovade ringa när de fick in en finfin spis utan slitna nuffror på. hoppas att det dyker upp en sån snart. vill inte behöva åka hem ännu en gång utan spis...

solen har inte lyckats ta sej igenom det tjocka gråvita idag. hoppas det går bättre för den i morrn.

är så förbaskat trött i ryggen. känns typ som träningsvärk. skitansjobbigt. får nog ta och tippa omkull mej en stund och vila den. jag och den långe ska ev på bio i afton och då kan det vara bra med en pigg rygg ty stolarna i biomörkret är inte sköna fåtöljer direkt...

Inga kommentarer: