måndag 15 mars 2010

Monday Monday

Så var helgen över för denna gång och måndagen kommen. Solen skiner, balkongdörren står öppen och jag hör hur snön droppar. Härligt!
Har kastat i 2 maskiner med tvätt och väntar nu på att de ska bli klara så jag kan fylla på med en till. "Vår" tvättstuga är fortfarande inte färdig så vi får gå till huset bredvid. Det gör inte så mycket. Jag gillar ju en fungerande torktumlare...hihi..

Jag ska jobba på fritids på eftermiddagen. På "min" gamla avdelning, ska bli skoj att träffa "mina" gamla barn.

Efter jobbet skall jag spankulera förbi moster Berit och av henne skall jag få PALT!!!! Ååååå så gott det skall bli!

Mina långa sambo hade i alla fall fått lite sömn i natt. Undertecknad har tydligen inte snarkat så fasligt och det känns ju bra! Igår natt var det tydligen ett snarkande utan dess like och han hade nog övervägt att lägga mej på balkongen...hihi.. Hoppas att snarkningarna gör som nästäppan, försvinner vid förlossningen.... *hållertummarochtårhimlahårtfördet*

Inga kommentarer: