fredag 5 mars 2010

frajdej

äntligen fredag! veckan har, utan stora utflykter och påhitt, gått ganska snabbt.
är sååå trött på min täppta näsa och mina vätskefyllda handsingar och fossingar, suset i öronen (som dock är aningens bättre) och min onda skinka. ischiasnerven som skämtar aprillo med mej....

igår var roggan med pappi ut till munktorp för att hämta bilen som varit på lagning. sen bidde vi bjudna på rotmos, fläsklägg och fläskkorv. mums som 17!
var sen på bio och såg "farsan". oj vad jag fick skratta gott! det behövde jag! det var en riktig "må bra-rulle" med mycket humor men oxå mycket tänkvärt. rekommenderar den!

idag skall jag å pappsen fara till västerås och bland annat hälsa på moster marianne. skall oxå en tur till erikslund och vi skall även spana in en 70-spis till mej å den långe mannen. få se om vi har tur och hittar en bra...

i afton blir det en tur till metropolen örebro. det är jag, roger, lillemor, maria, tommy och jessica som ska fara dit och äta indisk mat. jag hoppas hoppas hopps att det smakar smarr!!!! är såååå sugen på en tikka....

Inga kommentarer: