lördag 6 mars 2010

lördagsafton

äääntligen är andra chansen över! jisses ett sånt dravvel! jag trodde aldrig att jag skulle säga att festivalen är rutten men....efter ett sånt här startfält kan man inte annat än smälla av! känns helt oväsentligt vem som går vidare nästa helg. vi kommer att få kvala in och jag tror inte att nån av "våra" låtar kan kvalificera sig.

öronen känns i alla fall aningens bättre. hoppas hoppas hoppas att det håller i sej så det inte blir ett bakslag till...

hade tänkt ringa fröken westberg igår men var för trött men så i afton ringde hon mej! telepati??
sååå trevligt samtal och det var sååå nice att få prata ifatt lite. saknar henne. får se till och träffas ofta då jag blir stockholmsbrutta igen!

roggan är på ögir å jag antar att han svänger både en å två å fem bira. kanske till och med svänger sina lurviga till torsson....

ska se "brottskod försvunnen" nu och sen sussa.

Inga kommentarer: