onsdag 17 mars 2010

mmmmm...mums!

ooooooo är alldeles fullproppad av sushi.....kan knappt andas. det var sååå himla gott! smockade i mej inte mindre än 22 bitar...galet kan tyckas men det var sååååå himla längesen jag åt sushi och till mitt försvar måste jag tillägga att de var små. lagom att ta i en tugga. så det så!

har nu slötittat i nya cosmo, bläddrat i aftonbladet, skrivit vägbeskrivning inför stockholmsresan, vilat fötterna på bordet och druckit en jädra massa vatten. man blir sååå törstig av sushi. kan det vara sojan???

har pratat med fröken ivarson och kl.11 på fredag skall vi träffa henne och lilla sockerbiten leo!

kl.16.20 på fredag eftermiddag skall vi bege oss in i biomörkret på hötorget och se alice i underlandet i 3D. sehr spannend! vi får antagligen sällskap av en på NK nyinköpt lyxig brödrost... roggan har spanat på den de sista gångerna vi varit i hufvudstaden och nu tror jag minsann att han äntligen bestämt sej för att godbiten skall få följa med oss hem... hittade en bild på apparaten med sladd...
hittade även en bild på en annan brödrost som ja tror att den långe mannen skulle gilla...

nu är ryggen trötter så nu måste jag tippa omkull mej så ryggen piggar på sej till kvällens biobesök.

Inga kommentarer: