torsdag 4 februari 2010

trött

vaknade 20 i 7 i morse av att klockan ringde. var såå trött så jag var grinfärdig. hade kunnat ge vad som helst för att få ligga kvar i sängen men kl.7 skulle el-killar komma och fixa eluttagen så det vara bara att pallra sej upp. klockan 9 hade jag ätit frulle, löst alla korsord som fanns att lösa i lägenheten, satt i köket för det var det enda rummet med ström. var så trött så jag höll på att ramla av stolen. packade på mej ytterkläder och vankade hem till pappa. det tog nog nästan en timma att ta sej dit. snömodd, halkigt och tung mage går inte så bra ihop har jag märkt..
kom fram till slut, lade mej på soffan och slocknade på studs. pappa väckte mej vid halv 12 och då fick jag mat, som jag slukade, och sen slocknade jag igen och vaknade vid 2-halv 3.

har nu varit med pappa en sväng på willys. fick sen skjuts hem och upptäckte att vi har ström i köket, i sovrummet och på toaletten. det är väl tur det annars hade man väl pinkat bredvid....
är fortfarande alldeles slut i kroppen. vet inte om jag är på g att bli sjuk eller vad det är. känns som om att jag skulle kunna sova till onsdag nästa vecka...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå vännen...Bara så att du vet,du är med barn o då ÄR man trött,hihhi...Det är bara att lyssna på kroppen o SOV...Tänk vad skönt...Kram på dej o rädd om dej...Lotta S...