måndag 12 april 2010

Ändring

Idag kl.13 skulle jag och pappi har mött upp en kvinna på kyrkogården för att se ut en gravplats och gravsten till mamma men nu har det blivit ändrat till torsdag kl.14. Det känns sådär. Det hade varit skönt att "få det gjort". Jag tror inte att det blir så lätt nämligen. Bara tanken på att det som är kvar av mamma finns i en urna och att den skall grävas ner i jorden....Nej de tankarna måste motas bort. De är för jobbiga.

Mannen i mitt liv ringde just från jobbet. Han är verkligen det absolut bästa jag har tillsammans med godingen Teodor. Känner mej lyckligt lottad vad gäller kärlek. ♥ Och det är värt väldigt mycket!

Det får bli en promenad upp till morfar istället. jag bjöd in mej själv på lunch lite snyggt, så slipper jag tänka på matlagning idag. Den lille vaknade med 1,5 timmes mellanrum i natt och inte de 3-3,5 timmarsintervaller som det brukar vara. Hoppas innerligt att det bara var tillfälligt och att han återgår till att sova lite längre pass. Annars blir jag en mycket trött mamma.... På bilden här under är jag en alldeles nybliven och väääldigt trött mamma. Men vääldigt lycklig! ♥

Inga kommentarer: