fredag 23 april 2010

Hurtig Ullis!

Idag tog jag min lilla skrikande goding och lade honom i vagnen och sen bidde det promenad runt Ullvibackar. En prommis på 9 km. Känns bra att komma igång med lite motion. Har en svart vårjacka som jag innan jag blev gravid inte kunde knäppa ty jag var för bred över höfterna. Den får jag nu igen utan problem!
Har oxå ett par svarta jeans med hög modja som jag oxå växte ur innan Teodor hamnade i magen. De jeansen hade jag på mej idag! Trodde aaaaldrig att kilona skulle försvinna så raskt men inte mej emot!! AJ LAJK!!!!

Köpte sen med mej en kycklingsallad från Café Latte (som måste ha bytt ägare ty det smakade skit rent ut sagt!) och gick hem till Teodors morfar. Där fick morfar mata och leka med lillen.

Promenerade sen hemåt vid 17-tiden och då hade solen sen länge försvunnit och det regnade och så fick jag inviga regnskyddet till vagnen.

Roger tog Teodor då vi kom hem och jag fick sussa ett tag. Sååå skönt!! Sen åt vi kebabtallrik. Jag fick för mej att det skulle vara gott att prova. Under graviditeten kunde jag ju inte ens höra talas om kebab utan att det vände sej i magen. Det var ingen hit så det lär nog dröja innan jag testar igen.

Inga kommentarer: