lördag 17 april 2010

Fru Thorell Goglund

Kl. 15.30 igår eftermiddag stegade vi in i Rådhuset i Köping tillsammans med Teodor, pappa, Patrik, Jessica, Johan, Alva och Tommy. Kommunchefen Olle vigde oss och jag trodde nästan att mitt stora leende skulle klyva mitt ansikte. Sååå löjligt lycklig och pirrig i magen kände jag mej. Trodde inte att det skulle kännas så speciellt eftersom det "bara" var en borgerlig vigsel, men ack så fel jag hade. Det var stort och det kändes stort.

Själva ceremonin tog inte lång stund. Efteråt stannade vi till på Bishops Inn och fuktade i struparna i öl och cola. Kl. 18 hade vi bokat bord på Gillet och maten var superduper god! Har ej hunnit lägga över bilder från gårdagen men bilder kommer så småningom.

Det var i alla fall en skön känsla att gå och lägga sej och att vakna som fru Thorell Goglund. ♥

Inga kommentarer: