onsdag 14 april 2010

En stooor goding!

Promenerade till BVC i solen och där vägde vi den lille godingen. Förra onsdagen vägde han 3220 g och nu vägde han 3770 g. Skaplig viktökning va!!?? Och vi som var lite oroliga för att han inte får i sej så mycket mat som han borde... ;O)

Mötte sen upp Be aoch vi prommade i solen och sen blev det restaurangpremiär för lilla Teodor. Vi åt lunch på H och han sussade så sött medans jag mumsade i mej god fisk. När jag så druckit ur mitt kaffe på maten så knorrade han lite och sen vaknade han och då var det hans tur att få mat. Hade testat att ta med hans mat i termos och sen nappflaska och det gick som en dans.

Kom hem vid halv 4 tiden och då fick han mer mar och sen donade och grejade jag och Roger lite inför lägenhetsvisningen som vi skulle ha kl.16.15. Det var bara det att att det förbannade donnan som skulle komma och kolla på lyan, hon dök aldrig upp och inte hörde hon av sej heller. DÅLIGT! *morr*

Nu ska jag ta upp lillen och ge honom lite mat ty jag hör att han börjat knorra där i sin vagga....

Inga kommentarer: