onsdag 21 april 2010

usch å fy!

d e tur att varje natt inte e som den som va. teodor hojtade i nästan 2,5 timme så till slut grät vi ikapp i mörkret. man känner sej så liten och maktlös när man inte kan få honom nöjd. d där jädra magknipet kan väl dra dit pepparn växer å stanna där!
hoppas hoppas att natten som kommer blir bättre!

var till bvc och vägde den lille. eller lille och lille, den store kanske jag ska säga. förra onsdagen vägde han 3770 gram och idag stannade vågen på 4460 gram. en redig viktökning med andra ord! vi behöver inte oroa oss för att han inte får i sej ordentligt i alla fall...

sabine och hennes lilla snutta evelina mötte upp oss på bvc och sen promenerade vi i i karlbergsskogen. det var riktigt skönt. -tills vi kom ut ur the wood. då hade det börjat att snöa och blåsa småspik. promenaden hemåt kändes som en evighet med motvind som inte var av denna värld. valet att ta brillor på idag var inte mitt bästa val. de snöade igen. tur att jag gått vägen hem så många gånger så jag hittar...

matade teodor och sen matade jag mej själv (med gravad lax, hemmagjord romsås och kokt potatis) och sen slocknade vi ovaggade både två. han har precis börjat att knorra lite i vaggan så d e nog snart dax för lite påfyllning i magen.

tjugo över 3. då e d ca 2 timmar kvar tills min prins kommer hem. jag längtar efter honom vansinnigt mycket just nu! ♥

Inga kommentarer: