torsdag 29 april 2010

MAMMABIKTEN 30 MAJ

DIT SKA JAG MED FINASTE ANNA!!

Är du mitt uppe i vardagskaos med jobb, vällingkok och relationsångest? Unna dig själv en dag fylld av skratt, pepp och inspiration.

På Mors dag, den 30 maj, är du varmt välkommen att träffa några av Sveriges bästa föreläsare och skönaste personligheter! Du kommer bl a att få möjlighet att njuta av Hanna Hedlunds bästa godbitar ur den egna succéföreställningen “Är man en milf nu... eller?”, inspireras av coachen Jana Söderbergs tips och råd i föräldraskapets med- och motgångar samt underhållas av Ann Söderlunds varma och spontana sätt då hon guidar oss genom en dag full av igenkänning och aha-upplevelser. Under dagen kommer du även att få möta Sanna Lundell, Lotta Gray, Alex Schulman m fl.

Söndagen den 30 maj kl 12-17 på Hotel Rival i Stockholm. Biljetterna kostar 395 kr och så ingår en dag fylld av överraskningar, lättare lunch, mellanmål och lyxig goodiebag!

4 kommentarer:

Anna sa...

Bokat o klart! :)

Ullis Gullis sa...

SKOJ! har oxå bokat!!!!!!!! å så nice d ska bli!

Towe sa...

åh jag är också sugen på att följa med men kommer att vara i v. 37/38 då så vet inte om det kanske blir för påfrestande?!

Ullis Gullis sa...

du får känna efter. jag orkade inte vara på benen så länge när jag var i samma vecka. avvakta å se!