fredag 16 april 2010

snö???

i natt lade jag lillen och mej på soffan och han sussade i 3-timmarspass, HURRA! d e alltså tricket att ha honom på bröstet. bra att veta!! ;O)

igår lunchade jag med bea och sandy och lilleman sussade igenom hela lunchen. mötte sen pappa och en kvinna från kyrkan på kyrkogården och vi tittade ut en plats till mamma. det var jobbigt i både kropp och själ. teodor vaknade mitt under allt och det gjorde det mer lite avslappnat.
satte mej sen på en bänk i bivurparken med pappa och matade den lille. sen bidde det prommis hem. hade hoppats på att han skulle sussa vidare men han vaknade så fort jag lade ner honom på sängen.

vid 5-tiden kom kusin tony över. vi åt lite mat och sen surrade vi en stund medans lillen fick mat och när han sen somnade vid halv 7 så slocknade jag ovaggad. varannan timmes-pass på nätterna tar på kroppen...
tony hade med sej en present från kusin annelie; en mjukisräv. thank you säger teodor!

vaknade vid 6 av en liten knorrande bebbe på bröstet. tittade ut och då var det snöflingor stora som dasslock. huvva! ska dock bli bättre under dan. det hoppas jag!!! YES I DO!!! ;o)

Inga kommentarer: