torsdag 29 april 2010

Vicken härlig dag ha ha ha haaa...(sjung med!)

Vicken härlig dag ha ha ha haaaa..Man mår riktigt bra ha ha haaa...

Jag å Teodor gick Ullvibackar runt vid halv 11. Det är 9 km runt så det bidde skapliga promenaden. Stannade till i stan och hämtade ut tickets till Mammabikten som jag ska på med fina Anna.

Sen bjöd jag in oss på lunch hos morfar Owe. Han gosade med Teodor och det är sååå fint att se. Önskar att mormor oxå fått en chans att få gosa med vårt underverk...♥

Mätta och belåtna vandrade vi vidare och det bidde en promimis på nästan 1,5 timme. Inkl ett stopp på H&M och Lindex nere på Big Inn. (Har köpt en liten present till min man. Vi firar 1 år som förlovade på lördag. ♥)

Kom hem och då vaknade mitt hjärtegull, han fick mat och somnade som en sten. Då passade jag på att baka moccarutor. Jag har inte bakat sen jag flyttade upp till huvudstaden och det är 9 år sen.. Jag har så klart bakat på jobbet men inte hemma ty jag har inte haft någon ugn i någon av lyorna jag bott i. Tragiskt men sant.


Nu kom min man hem så nu ska jag pussas lite. ♥

1 kommentar:

Unknown sa...

Ååå va mumsigt!!
Kan du inte posta upp en till mig...?

Kramisar