söndag 6 juni 2010

aj som f..n

blir gaaaaalen på mitt bäcken! det gör lixom skitansont! jag hoppas hoppas HOPPAS att det blir bättre efter tisdagens besök hos naprapaten. idag har det varit riktigt illa. satt länge i gräset och det var inte bra för min stackars kropp. roger har masserat och tryckt på de där onda punkterna och det kändes lite bättre, tills jag lyfte min lilla älskling... han är ju inte lätt som en fjäder direkt.. ;O)
det strålar ner i höger ben. få se hur det kommer att gå att sova...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hmm, din lilla älskling..? Hoppas det är junior du pratar om, annars förstår jag att du fick ont ;-)
Mår du bättre idag?
Kram

Ullis Gullis sa...

hihi..jo d va junior. the big one kan jag nog inte rubba e ja rädd....hihi...

nja d e aningen bättre men d går inte riktigt att rätta till ordentligt innan bäckenet gått tillbax helt efter förlossningen å d tar 6 mån ungfär. så d e bara å härda ut å stretcha.....