fredag 18 juni 2010

♥ LYCKA ♥

2 kommentarer:

Anna sa...

Åh va ni är mysiga. Nu längtar jag efter mina gullpojkar...

Jag hänger solokvist ikväll för Leo och Robert har åkt till landet. Men det är jädrigt skönt att sitta här med datorn i knät ska jag säga. Tittar på kungligheter med ena ögat och jag ska inte sticka under stol med att det ska bli ljuvligt att sova ostört. :) Imorrn ska jag på sextioårsbaluns i Sala o jag ska försöka klämma in Eleonor också innan jag åker hem.

Towe är fortfarande okläckt, jag träffade henne idag på lunch och hon såg fortfarande strålande ut! Hon uppskattade verkligen ditt brev, det märktes.

Ha en jättemysig helg! Kram Anna

Ullis Gullis sa...

jag ska till västerås nu å ska sova kvar tills i morrn, första natten utan lilleman...tycker oxå att d ska bli skönt att få sussa ostört...

kul m lite kalajs! inkl god mat I presume!! ;O)

ja towe kan behöva få höra nåt positivt oxå, d verkar vara mkt neggon runt omkring.

puss å kram fina anna!