fredag 18 juni 2010

igår..

..vaknade jag å lilleman tidigt så kl.10 var vi redan ute på promenad å styrde kosan mot pappi. där fick jag ärtsoppa å pannkakor. lilleman fick sitta på e egen stol vid matbordet, uppbullad med många kuddar, å jisses vad han trivdes. mallig som en tupp! ♥
på em prommade vi t fantetorp å hälsade på cisella å hennes nykläckta bebbe. åå en sån liten en! kan inte minnas att teodor var så liten..vad man glömmer fort.

gick sen tillbax t pappi å åt en god macka å lite kaffe till det. vid 18-tiden svepte jag in lilleman i min fina mei tai å så gick vi ner t station för att möta roger. ååå vad jag hade längtat efter honom. känns lite fånigt eftersom han bara var borta över natten...han hade längtat han oxå. och så klart hade han längtat efter vår goding! ♥

vi köpte med oss varsin sallad å sen myste vi alla tre i soffan.

Inga kommentarer: