tisdag 22 juni 2010

en härlig lördag och söndag

blev upplockad kl.9.30 på lördagsmorgonen av moster å kusin. for till väsåterås där vi mötte upp en till moster å en till kusin. sprang på några loppisar å sen bidde d fika på waynes coffee.
halv ett var jag på fotvård. människan som utförde grovjobbet hade talets gåva. minst sagt men det var en mycket trevlig timme å det var himla skönt!

moster jam jam plockade sen upp mej å vi drog en repa på stan. hittade bla vaxdukar å berlocker till mitt sabo-armband.

lunch på vivaldi; bakpotatis med skagen. MUMS!

vid fyratiden fick jag skjuts till carro och magnus. jag å magnus satt ute i trädgården å njöt av solen å sen skar jag å carro grönsaker av alla de slag.
vd halv sju droppade flickorna in en eftr en å strax före åtta var vi alla på plats; ulle, carro, madde, emma, beti, marina, marie å så lilla jag.

vi gjorde våra egna foliepaket med grönsaker och fisk eller kyckling och till det en ljuvligt god sallad med både jordgubbar och mango i(!).
till efterrätt bidde det halloncheesecake med smält choklad på - ljuvligt!

drack 2,5 glas rött under kvällen och det kändes. har ju inte druckit så mycket sen innan graviditeten....

halv ett slocknade jag men vaknade efter ett tag. saknade roger och lilleman sååå mycket. det var ju första gången jag var bprta från teodor en hel dag och natt..

på morgonen vaknade jag i ottan och 07.20 kom marianne och hämtade mej å vi for t köpin. (frulle på donken på vägen)
roger bidde överraskad, trodde inte att jag skulle komma så tidigt.

vi åt frulle ihop å sen for vi till ströö gård på loppis men d va bara skräp. for ut t malmön å tittade å sen blev det en fika på kondis med fam granberg X 2.

fick en tummy tub till teodor av per å lotta. testade den då vi kom hem å jisses vilken succé!!! teodor jollrade å skrattade å njöt för fulla muggar. han kom oxå på hur man stänker. ordentligt! det var underbart att se honom!

på bilden under ser ni hur den ser ut. det är dock inte teodor, har inte lagt över de bilderna. än...


Inga kommentarer: