söndag 6 juni 2010

nationaldagen

storstädningen avslutades m en tripp t kungsör å där fikade vi i solen m karin, nisse, maria å kungen. solen stråååålade från en klarblå himmel å vi fick njuta av lite skönsång från en manskör. flaggan hissades å humöret var på topp. eller nja, nästan..min höft el rättare sagt bäckenbenet å jag einte sams. naprapaten ska få ge d en omgång på tis. hoppas d blir bättre. skulle önska att hon bara kunde knäcka t d men eftersom d e för nära e förlossningen så ska man va försiktig m "brytandet"...

roggan ska ta junior å ge sej ut å motionera. jag ska passa på att klistra in foton i album. skulle behöva hämta ner lite mer sommarkläder å sommarskor från vinden oxå, men min rygg säger nej t rotande å bökande...får ge mej t tåls ett par dar.

har tatt fram en bit kött ur frysen å d ska vi mumsa i oss lite senare. ska nog be min man (♥) att ta ner grillen från vinden...bidde som sugen på grillat i solen!

har just nu världens sötaste bebbe på axeln å han snusar så sött mot min hals. det är kärlek! ♥

Inga kommentarer: