fredag 4 juni 2010

en torsdag i juni

torsdag förmiddag spenderades i sällskap av fam morgan. vi fikade på kondis. vi satt ute å d va ett misstag..d va skugga å skitanskallt... fick sen gå å sätta oss i en lekpark i solen å tina upp lite...

gick en sväng på stan å roger fick sååå fina plåster med star wars-motiv. (han bidde jätteglad å d behövde han ty han e förkyld stackarn...)

kom hem å då stormade en hemskt huvudvärk mitt stackars huvud...aj aj aj.. å typiskt nog så "valde" min lilla goding att vara gnällig denna eftermiddag. hade hoppats att få sussa en stund m honom å vila min knopp men icke..d va tandagnissel nästan ända tills roger kom hem från jobbet. då åt vi mat å sen tog roggan honom å gick ut på kvällspromenad å då slocknade jag som ett ljus å sov i nästan 2 timmar.

vi kulle ha varit på bvc kl.15. d va då en info om smakportioner för bebbar. man ska visst börja lite smått m d vid 4 månader så d e en stund kvar. hade dock varit intressant att vara där men hufvudvärken said NO.

lilleman slocknade vid åtta å då kollade jag å roger på den nya serien "parenthood" som började på 3:an. den var riktigt bra, få se om vi kan klara av att följa den...

lilleman sussade från strax efter åtta till halv fem!! duktiga killen!! då åt han å sen somnade han om t klockan sju. då tog ja upp honom å tvättade å klädde honom, han fick mat å sen slocknade han igen. uret e nu tio i nio snart å lilleman sussar fortfarande = jag har hunnit duscha, äta frulle, plocka undan lite å sminkat mej!! inte illa!!

solen skiner men ja e fortf liiiite tung i huvudknoppen. få se vad d blir för utflykt idag. knalla hem t pappa kanske. kanske runt lunchtid....snylta lite..hihi...

Inga kommentarer: